۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۸:۵۵

افشین معصومی در گفتگو با مهر:

مجموعه «آهنگ» منتشر می‌شود/ جامانده‌های آلبوم‌ها در یک آلبوم

مجموعه «آهنگ» منتشر می‌شود/ جامانده‌های آلبوم‌ها در یک آلبوم

یک تهیه‌کننده آثار موسیقایی از تدوین و گردآوری تک‌آهنگ‌های هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان در قالب چند مجموعه با عنوان «آهنگ» سخن گفت.

افشین معصومی مدیر موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های موسیقایی این مجموعه در حوزه تولید آلبوم بیان کرد: بعد از پایان ایام محرم و صفر اولین آلبوم از مجموعه موسیقایی «آهنگ» با عنوان «آهنگ ۱» وارد بازار موسیقی می شود که این آلبوم اولین اثر از این مجموعه است که فکر می کنم با توجه به محتوایی که برای آلبوم ها در نظر گرفته‌ایم بتواند ارتباط خوبی با مخاطبان موسیقی اصیل ایرانی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این مجموعه که آلبوم اول آن اختصاص به تک نوازی موسیقی ایرانی دارد تک تراک هایی که به هر دلیلی در آلبوم های دیگر به دلیل زمان محدود آلبوم ها جامانده بودند یا به ضبط یک آلبوم کامل نرسیده بودند به گوش شنوندگان می رسد. البته ما بنا داریم در مجموعه های بعدی از گروه نوازی هایی که در فهرست آلبوم های دیگر قرار نگرفته اند، استفاده کنیم که در نوبت های مشخص درباره آنها اطلاع رسانی می شود.

معصومی در معرفی نوازندگان این آلبوم موسیقایی گفت: سیامک جهانگیری نوازنده نی، پویا سرایی نوازنده سنتور، سامر حبیبی نوازنده کمانچه آلتو، بابک غسالی نوازنده بربت، اصغر عربشاهی نوازنده تار، سینا اعلم نوازنده کمانچه، پریچهر خواجه نوازنده قانون و بهنام معصومی نوازنده تمبک هنرمندانی هستند که آثار آنها در این آلبوم گنجانده شده است.

وی در پایان به اشاره به برنامه های بعدی موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» توضیح داد: چند برنامه برای برگزاری کنسرت و پروژه هایی در حوزه موسیقی نواحی داریم که با توجه به محتوای آنها، از جمله فعالیت های متفاوت و جالب توجه ما برای حضور در حوزه موسیقی است که در آینده نزدیک درباره آنها نیز اطلاع رسانی های لازم صورت می گیرد.

کد خبر 3780347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha